SRETNE KORICE
obrt za dizajn i usluge
Kurilovečka 84
10410 Velika Gorica
UVJETI KORIŠTENJA
Ove internetske stranice sadrže informacije o proizvodima i uslugama koje nudi prodavatelj SRETNE KORICE, obrt za dizajn i usluge te služi kao elektroničko prodajno mjesto – online trgovina.
Uvjeti poslovanja online trgovine (www.sretnekorice.hr) sastavljeni su u skladu s važećim propisima prema aktualnim Zakonom o zaštiti potrošača, Zakonom o obveznim odnosima te Zakonom o provedbi opće uredbe o zaštiti podataka.
Molimo pažljivo pročitate navedene uvjete kupnje i poslovanja. Narudžbom proizvoda Kupac potvrđuje prihvaćanje ovih Općih uvjeta.
OSNOVNI PODACI O PRODAVATELJU
Naziv: SRETNE KORICE, obrt za dizajn i usluge
Sjedište: Kurilovečka 84, 10410 Velika Gorica
Vlasnik: Sara Popovčić
OIB: 25665454737 MB: 98739476
E-mail: sretnekorice@gmail.com
Upisano u registar Upravnog odjela za gospodarstvo i fondove Europske unije, ispostava Velika Gorica
Poslovna banka i broj žiro-računa IBAN: 9523600001103119229, Zagrebačka banka d.d.
PRAVILA POSTUPANJA PRODAVATELJA
Ovi uvjeti kupnje predstavljaju pravila postupanja po kojima se prodavatelj obvezuje postupati u svojoj poslovnoj praksi.
KUPAC
Kupac je svaka pravna i fizička osoba koja izvrši narudžbu i plaćanje putem ove online trgovine (www.sretnekorice.hr).
NARUDŽBA
Naručivanje robe putem online trgovine (www.sretnekorice.hr) moguće je 24 sata na dan, 7 dana u tjednu. Za narudžbu nije potrebna registracija.Ako određeni proizvod u trenutku narudžbe nije raspoloživ, kupac će biti obaviješten.
Kupac snosi odgovornost za točnost i potpunost unesenih podataka prilikom narudžbe.
CIJENE
Cijene su izražene u eurima. Cijene, uvjeti plaćanja i akcijske ponude vrijede isključivo u trenutku narudžbe i mogu se promijeniti bez prethodne najave. Na kupca se odnosi cijena koja je naznačena uz proizvod prilikom narudžbe.
Cijena iskazana uz proizvod ne uključuje troškove dostave.
Troškovi dostave jasno su naznačeni prilikom primanja obavijesti o narudžbi te je kupac upoznat s konačnom cijenom prije samog plaćanja.
NAČIN PLAĆANJA
Nakon potvrde narudžbe kupac će na svoju e-mail adresu primiti podatke potrebne za izvršenje uplate. Naručene proizvode kupac može platiti izravno bankovnom transakcijom, što podrazumijeva: uplatu internet bankarstvom, mobilnim bankarstvom ili na šalteru banke, pošte ili FINA-e ili pouzećem. Isporuka proizvoda ide nakon primitka sredstava na poslovni račun prodavatelja.
DETALJI ZA UPLATU:
Sretne korice, obrt za dizajn i usluge
Adresa: Kurilovečka 84, 10410 Velika Gorica
Banka: Zagrebačka banka d.d.
IBAN: HR9523600001103119229
Opis plaćanja: unesite broj narudžbe
Model: 00
Poziv na broj: broj narudžbe
DOSTAVA
Isporuka paketa vrši se dostavom na adresu kupca, unutar Republike Hrvatske. Dostavu vrši dostavna služba DPD.
Trošak dostave iznosi 5,50 €.
Za sve narudžbe u iznosu od 90,00 € i više, dostava je BESPLATNA.
Narudžba će biti dostavljena u roku od 2-5 radnih dana. Ukoliko je narudžba napravljena radnim danom do 11:00 sati, paket šaljemo isti dan, ako je plaćanje s računa Zagrebačke banke (odmah vidljiva uplata) ili ako odaberete plaćanje pouzećem.
Vikendom i praznicima NE DOSTAVLJAMO . Napominjemo da se rok isporuke može produžiti iz raznih razloga na koje nemamo utjecaja (kvarovi, nezgode, pogrešni podaci, stanje na cestama, praznici…). Iznimka je dostava na otoke koja se može produljiti za koji dan – raspored dostave na otoke.
Cijena dostave bit će navedena uz cijenu naručenih proizvoda prije završetka procesa narudžbe. Slanje paketa u slučaju blagdana i državnih praznika prebacuje se na prvi sljedeći radni dan. Prodavatelj nije u mogućnosti utjecati na daljnju brzinu dostave i mogućnost komplikacije vezane uz samu dostavu nastale od strane dostavne službe. Ukoliko kupac svojom krivnjom propusti preuzeti narudžbu od strane dostavne službe, prodavatelj nije dužan refundirati plaćeni iznos proizvoda i dostave.
Dostava je moguća samo na području Republike Hrvatske.
UGOVOR O KUPOPRODAJI
Ovi Uvjeti korištenja predstavljaju i predugovornu obavijest kada ugovor o kupoprodaji sklapa kupac s prodavateljem putem daljinske komunikacije, odnosno narudžbom putem ove online trgovine.
Jednokratni ugovor o kupoprodaji proizvoda između kupca i prodavatelja zaključen je u trenutku narudžbe proizvoda. Kupac će na e-mail adresu zaprimiti pisanu potvrdu o sklopljenom ugovoru te račun s naručenom robom koji sadrži sve potrebne podatke iz 57. ZZP. Sastavni dio ugovora su i ovi Opći uvjeti.
Kupovinu je moguće ostvariti uz potvrdu kupca da je razumio Uvjete korištenja te da ih prihvaća.
Oštećeni proizvod Proizvodi su zapakirani na način da se uobičajenom postupanjem u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda od dostavne službe provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih prijaviti dostavnoj službi te odbiti primiti oštećenu pošiljku.
Primitak pošiljke
Svojim potpisom pri preuzimanju, kupac potvrđuje da je preuzeo paket u neoštećenom stanju. Nakon što kupac preuzme paket, dostavna služba ne odgovara za eventualne reklamacije, oštećenja ili umanjenje sadržaja preuzetog paketa, osim uz dokaz da oštećenje nije nastalo nakon uručenja.
Ukoliko primatelju pošiljka nije uručena iz razloga što nije prisutan na adresi, troškove ponovnog slanja paketa snosi primatelj.
Odbijanje preuzimanja
Ukoliko kupac ne preuzme proizvod ili odbije preuzeti proizvod bez opravdanog razloga, prodavatelj zadržava pravo zahtijevati nadoknadu troškova manipulacije, transporta i drugih mogućih troškova.
Personalizacija proizvoda
Za personalizirane proizvode nema povrata novca.
Otkazivanje narudžbe kutija s personalizacijom moguće je u napraviti u roku tri sata od potvrde narudžbe (uplate), a u istom roku je moguće javiti u eventualne izmjene u tekstu. Sve izmjene nakon toga prodavač nije u mogućnosti uvažiti.
PRAVO NA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA
Izvršenje povrata proizvoda
Kupac je dužan proizvod vratiti stanju u kojem mu je dostavljen i u originalnom pakiranju (trgovačko pakiranje u kojem je roba i dostavljena), sa svim pripadajućim dijelovima i dokumentacijom. Kupac je proizvode dužan vratiti o svom trošku na adresu s koje su isti dostavljeni. Informaciju o adresi potrošač može pronaći na paketu u kojem je roba dostavljena, kao i na računu.
Pravo na raskid ugovora o kupoprodaji nije dopušten u sljedećim slučajevima kada je:
OBAVIJEST O NAČINU PISANOG PRIGOVORA POTROŠAČA
Sve prigovore sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača potrošač može poslati i putem elektroničke pošte na sretnekorice@gmail.com.
Odgovor na prigovor potrošača prodavatelj zakonski mora dati u pisanom obliku najkasnije u roku 15 dana od dana primitka prigovora.
Ukoliko proizvod ima materijalni nedostatak, kupac je dužan prodavatelju dostaviti dokaz o opravdanosti reklamacije – fotografiju proizvoda. Prodavatelj će kupcu ponuditi zamjenu proizvoda.
U slučaju eventualnog spora prodavatelj i potrošač će spor pokušati riješiti mirnim putem, a ukoliko to nije moguće, nadležan je stvarno i mjesno nadležan sud u Republici Hrvatskoj uz primjenu hrvatskog prava.
Rješavanje sporova je moguće pred Sudom časti HGK ili drugim centrima za mirenje.
AUTORSKA PRAVA
SRETNE KORICE, obrt za dizajn i usluge nositelj je autorskih prava na cjelokupni sadržaj s ove web stranice koji se ne smije koristiti bez dopuštenja niti ustupati trećim osobama.
ZAVRŠNE ODREDBE
SRETNE KORICE, obrt za dizajn i usluge zadržava pravo izmjene Općih uvjeta.